Ceļošanas tendences 2017.gadā

Pārējā Eiropa | Nav komentāru

Mūsu galamērķa izvēle parāda, kas mēs esam, jo īpaši tādēļ, ka mēs tiecamies ar saviem iespaidiem par ceļojumu vai gaidāmo piedzīvojumu dalīties sociālajās vietnēs. Mēs gribam izcelties un būt citādi, neatkarīgi no tā, ko mēs redzam, vai ko mēs darām. Iespēja veikt rezervācijas tiešsaistē, un mobilo aplikāciju pieejamība spēlē nozīmīgu lomu gan ceļojuma plānošanā, gan paša ceļojuma laikā. Bet kādas ir gaidāmās ceļošanas tendences 2017.gadā? Šo jautājumu uzdevām Kaisai Bausangai (Kajsa Beausang), zviedru ceļojumu žurnāla RES galvenajai redaktorei.

Kaisa Bausanga, ceļojumu žurnāla RES galvenā redaktore zviedru televīzijas kanālā TV4 stāsta par ceļošanas tendencēm 2017.gadā

 

Ceļošana kā dzīvesstila atspoguļojums

Mēs ceļojam vienatnē un novērtējam brīvību, ko sniedz ceļojums. Galamērķa izvēle un veids, kā ceļojam, stāsta par mums – kas mēs esam, kas mēs gribam būt; līdzīgi kā par mums liecina veids, kā mēs ģērbjamies vai iekārtojam māju. Ceļošana ir kļuvusi par sava veida identitātes un statusa rādītāju. Mēs izvēlamies galamērķus, kas atbilst mūsu interesēm, hobijiem vai  izpratnei par atpūtu, kā piemēram, ekskursijas pa vīna dārziem, dalība maratonā vai sērfošanas tūrē. Mēs pievēršam lielāku uzmanību tam,  kādas naktsmītnes mēs izvēlamies, jo arī to mēs vēlamies atspoguļot sociālajās vietnēs. Dienu skaits, ko pavadām ceļojumā, būtiski atšķiras; tradicionālie ceļojumi vienas vai divi nedēļu garumā zaudē savu popularitāti, jo mēs vēlamies ceļot biežāk, bet īsāku laika posmu.

 

Galamērķa izvēle

Lai gan joprojām liels skaits ceļotāju dod priekšroku klasiskiem brīvdienu galamērķiem, mēs varam novērot arī citas ceļošanas tendences. Arvien vairāk ceļotāju interesējas arī par citām pilsētām, ne tikai par galvaspilsētu. Tāpat pieaug arī interese par Austrumeiropas valstīm un pilsētām. Ceļotāji labprāt izvēlas doties ārpus pilsētas centra – uz pilsētas nomalēm, kur kūsā patiesā pilsētas dzīve.

 

Sociālās vietnes kā iedvesmas avots un modernās pastkartes

Mēs arvien vairāk izmantojam digitālās tehnoloģijas, mobilās aplikācijas un sociālās vietnes ikdienā. Facebook un citas sociālās vietnes ir jaunās pastkartes, ar kurām palielīties par savu ceļojumu. Sociālās vietnes kalpo kā svarīgs iedvesmas un informācijas avots, lai izvēlētos savu nākošo galamērķi; mēs labprāt ceļojam uz vietām, kuras ir apmeklējuši un mūsu draugi un paziņas. Augšupejoša tendence ir  ceļojumu un naktsmītnes rezervēšanai, izmantojot mobilās ierīces, un arī galamērķī mēs arvien vairāk izmantojam aplikācijas un digitālos medijus informācijas iegūšanai, kā piemēram, lejuplādējam kartes un ceļvežus.

Paldies, Kaisa, ka dalījies savās pārdomās!

 

Ņemot vērā, ka sociālie mediji kļūst par svarīgu iedvesmas avotu ceļošanai, mēs centīsimies visa gada laikā Jums sniegt noderīgus padomus, kā arī iedvesmot ar dažādiem rakstiem blogā un pārējās sociālajās vietnēs. Priecāsimies, ja komentārā ierakstīsiet tēmas, par kurām Jūs vēlētos lasīt visbiežāk!

Elīza

Mani sauc Elīza. Stena Line uzņēmumā es strādāju jau vairāk kā piecus gadus. Mani ļoti patīk ceļot, iepazīt jaunus cilvēkus un apgūt svešvalodas. Mani aizrauj sports, jo īpaši hokejs, kā arī atpūta brīvā dabā. Šajā blogā vēlos dalīties ne tikai ar savām interesēm un hobijiem, bet arī ar visu interesanto un aizraujošo no Stena Line ikdienas. Ceru, ka Jums patiks!

Leave a Reply

Your email address will not be published

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.