lojalitātes programma EXTRA

Uz klāja | Nav komentāru

Neilgu laiku atpakaļ nosvinējām viena gada jubileju mūsu lojalitātes programmai EXTRA. Šī programma ļauj katram dalībniekam saņemt punktus par biļešu iegādi, kā arī krāt papildus punktus par pirkumiem uz klāja. Uzkrātos punktus katrs no dalībniekiem var tērēt daļēji vai pilnībā apmaksājot nākamo braucienu.

Programmai piedāvājam divus līmeņus Blue un Gold. Visiem klientiem sākotnējais dalības līmenis ir Blue. Piesakoties dalībai programmā, klients automātiski kļūs par Blue līmeņa dalībnieku un par katru iztērēto € 1 Blue līmeņa dalībnieks saņem 5 punktus. Gold līmeņa dalībnieki saņem 10 punktus, par katru iztērēto € 1, kā arī Gold līmeņa dalībniekiem nav jāmaksā izmaiņu veikšanas maksa ( ja izmaiņas tiek veiktas telefoniski vai ostā uz vietas 2.50 EUR) un nav  jāmaksā rezervācijas veikšanas maksa (ja rezervācija tiek veikta telefoniski vai ostā uz vietas 15.00 EUR).

Lai kļūtu par Gold līmeņa dalībnieku, gada laikā jāuzkrāj vismaz 6250 punkti. Uzkrājot noteikto punktu daudzumu dalībnieks automātiski kļūst par Gold līmeņa dalībnieku. Gold līmeņa dalība ir spēkā 12 mēnešus, kuru laikā jānopelna vismaz 12500 punkti, savukārt Blue līmeņa dalība būs spēkā, kamēr pats dalībnieks no tā neatteiksies.

Lai saņemtu punktus Extra kartes numuram, vienmēr jābūt norādītam rezervācijā tam paredzētajās vietās. Veicot rezervāciju mūsu mājas lapā jāpieslēdzas savam Stena Line kontam un jāievada dalībnieka kartes numurs tam paredzētajās vietās, bet veicot rezervāciju telefoniski, jānosauc Extra kartes numurs. Ja neesi pārliecināts, ka Extra kartes numurs rezervācijai ir pievienots, droši vari ar mums sazināties ( mūsu kontakti ) kā arī par to iespējams pārliecināties reģistrējoties braucienam ostā uz vietas. Lai saņemtu punktus par pirkumiem uz klāja Extra karti nepieciešams uzrādīt pirms pirkuma.

Dalība lojalitātes programmā ir bez maksas, tapēc tā ir lieliska iespēja ceļot vēl izdevīgāk!

Lasi dalības noteikumus un piesakies jau šodien!